Pieslēgties
4.6

Pasūtīju preces, bet neredzu tās savā ''EshopWedrop'' kontā. Kādēļ tā? Kas man jādara?

  1. Pārliecinies, vai interneta veikals, kurā iepirkies, izsūtīja preces uz Tavu norādīto adresi.
  2. Pārbaudi, vai veikals Tev atsūtīja sūtījuma izsekošanas numuru, ar kura palīdzību Tu vari izsekot savas preces statusam. (Iesakām izvēlēties piegādes veidu, kurš nodrošina iespēju izsekot preces. Neskatoties uz to, ka tas varētu izmaksāt nedaudz dārgāk, bet Tavam sirdsmieram tas ir tā vērts).
  3. Ja Tavas preces tika piegādātas, bet pārdevējs kļūdījās, nenorādot Tavu unikālo klienta ID numuru, tad mēs šīs preces ievadām zem mūsu neidentificēto preču saraksta. Tādēļ, vienmēr mūs informē par šādu situāciju un sniedz mums precīzu informāciju, lai varam tās atrast.
  4. Jebkuras neskaidrības gadījumā, lūdzam sazināties ar mums, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu situāciju. 
  5. Ņem vērā, ka preču ievade sistēmā var aizņemt līdz 24 stundām. 

Kontakti

Radušies papildus jautājumi? Pazvani vai uzraksti mums - būsim priecīgi palīdzēt!

Lietojot ''EshopWedrop'' mājas lapu, Tu piekrīti izmantot ''cookies'' tā kā tas aprakstīts mūsu ''Cookie policy''. Lasīt vairāk

Easter 2024
Easter 2024
Lūdzu, uzgaidi, kamēr mēs apstiprināsim Tavu pasta indeksu