Pieslēgties
4.6

Kas ir ‘’EDee’’?

Kas ir ‘’EDee’’?

‘’EDee’’ ir automatizēta piegādes sistēma, kas sniedz iespēju noformēt savus interneta sūtījumus uz Latviju, nepievienojoties savam EshopWedrop profilam katru reizi. Ņem vērā, ka pagaidām ‘’EDee’’ piegāde pieejama noformējot tikai vienu preci.  

Ko nozīmē automatizētā piegāde?

Izvēloties un aktivizējot ‘’EDee’’ automatizēto piegādi, Tavi sūtījumi automātiski tiks piegādāti uz vietu, kuru būsi norādījis aizpildot informāciju savā EshopWedrop profilā.

Vai ‘’EDee’’ ir obligāts?  

Nē, tas nav obligāts! Tā ir Tava brīva izvēle, aktivizēt to vai nē.

Ja Tu izvēlēsies aktivizēt ‘’EDee’’ funkciju, Tev būs jāievada piegādes informācija savā EshopWedrop profilā zem sadaļas ‘’Mani sūtījumi’’.  Ņemot vērā Tevis ievadīto informāciju, Tavas preces tiks piegādātas uz Tevis norādīto piegādes vietu. Tev ir iespēja jebkurā laikā deaktivizēt ‘’EDee’’ funkciju.

Piezīme: Ja neizvēlēsies EDee funkciju, tad sūtījumus varēsi noformēt uz sevis vēlamo vietu Latvijā manuāli, katru reizi pieslēdzoties savam profilam. Atgādinam, ka EDee funkcija pieejama tikai noformējot vienu preci.

Vai es varu aktivizēt ‘’EDee’’ tām precēm, kuras ir manā profilā pirms ‘’EDee’’ aktivizēšanas?

Ja esi nolēmis aktivizēt ‘’EDee’’, tad ņem vērā, ka iestatītās preferences darbosies tikai tām precēm, kuras tiks pievienotas tavam kontam pēc ‘’EDee’’ aktivizēšanas. Tas nozīmē, ka visas preces, kas Tavā kontā bija pirms ‘’EDee’’ aktivizēšanas netiks automātizētas, un Tev vajadzēs noformēt šo preču piegādi manuāli.

Kā darbojas ‘’EDee’’ sistēma?

Aktivizējot ‘’EDee’’, Tev nebūs katru reizi jāpievienojas savam profilam, lai noformētu preču saņemšanu Latvijā. Izmantojot ‘’EDee’’, Tev tikai VIENU reizi būs jāizvēlas sev vēlamais piegādes veids/vieta, un turpmāk visi Tavi EshopWedrop sūtījumi tiks nogādāti šajā vietā automatiski!

Piemērs: Ja Tu būsi izvēlējies preces piegādes vietu, piegādes apmaksas metodi un būsi norādījis saņēmēja datus, ‘’EDee’’ šo visu piefiksēs un veiks piegādi vadoties pēc šiem datiem.

Kā aktizivēt ‘’EDee’’?

1.solis: Pieslēdzies savam EshopWedrop profilam, un ej uz sadaļu ‘’Mani sūtījumi’’

2.solis: Aktivizē ‘’EDee’’!

3.solis: Atlasi sev vēlamos piegādes datus, pēc kuriem vadoties, ‘’EDee’’ veiks visas turpmākās piegādes!

Kādi ir preču izmēru ierobežojumi, izmantojot ‘’EDee’’?

Lai izmantotu ‘’EDee’’ automatizēto piegādi netiek piemēroti speciāli preču izmēru ierobežojumi. Preču izmēriem lūdzam pievērst uzmanību, ja izvēlaties pakomātus – Omniva vai DPD. Ja prece būs lielāka par atļauto, ‘’EDee’’ diemžēl nevarēs veikt automatizēto piegādi. Šajā gadījumā, Tev vajadzēs savu preci noformēt caur savu EshopWedrop profilu manuāli uz citu saņemšanas vietu.

Ja izvēlēsies preci saņemt citos saņemšanas punktos, vai ar kurjeru, lūdzam pārliecināties vai nav nekādu ierobežojumu (piemērs: kurjers nevar piegādāt preci, kura smagāka par 30kg).

Piezīme: Gadījumā, ja ‘’EDee’’ nevarēs veikt piegādi uz pakomātu pārlieko lielo izmēru dēļ, Tev būs jāizvēlas cita piegādes metode. Par jebkurām izmaiņām mēs Tevi informēsim ar e-pasta starpniecību.

Kas notiek brīdī, ja ir aktivizēts ‘’EDee’’ un ir izvēlēts norēķināties skaidrā naudā piegādes laikā?  

Ja aktivizējot ‘’EDee’’ būsi izvēlējies par pakalpojumu maksāt skaidrā naudā piegādes laikā – nav nekādu problēmu! Brīdī, kad prece būs pienākusi Centrālajā noliktavā, aptuveni 10 minūšu laikā ‘’EDee’’ sūtījumu noformēs. Skaidras naudas apmaksa ir pieejama izvēloties preces saņemt Venipak terminālā vai ar kurjeru.

Ko darīt, ja ‘’EDee’’ funkcija ir ieslēgta, bet vienu no precēm ir jaizsūta uz citu adresi?

Tev ir iespēja ‘’EDee’’ fukciju ieslēgt vai izslēgt katrai precei atsevišķi. Piemēram, Tev ir aktivizēta ‘’EDee’’ funkcija, bet vienu no precēm ir nepieciešams piegādāt uz citu saņemšanas vietu vai adresi, tad Tev ir iespēja izslēgt šo funkciju vajadzīgajai precei, un noformēt to manuāli.

Vai es tikšu informēts par manas preces statusa izmaiņām, izvēloties ‘’EDee’’?

Jā, ‘’EDee’’ Tevi informēs par preces statusa izmaiņām un jaunumiem ar e-pasta starpniecību.

Vai es varu izmantot Paysera (interneta bankas maksājumu) izvēloties ‘’EDee’’?

Jā, protams, Tu vari izvēlēties Paysera (interneta bankas maksājumu) aktivizējot ‘’EDee’’ automatizētās piegādes. Brīdī, kad prece būs pienākusi Centrālajā noliktavā, aptuveni 10 minūšu laikā ‘’EDee’’ noformēs Tavu sūtījumu, un nosūtīs e-pastu ar linku, kur varēsi veikt samaksu par sūtījumu. Ņem vērā, ka piegāde ir jāapmaksā pirms prece tiek izsūtīta no Centrālās noliktavas un nodota kurjeram. Nesamaksājot par piegādi Tava prece netiks izsūtīta, jo šo procesu ‘’EDee’’ nevar automatizēt.

Vai ‘’EDee’’ ir piemērots man?

‘’EDee’’ ir piemērots visiem, kuriem patīk iepirkties internetā, un saņemt savas preces ātri un vienkārši. Tas nozīmē, ka Tu saņemsi mazāk e-pastus (ja Tu tā vēlēsies), un Tev nevajadzēs katru reizi pievienoties savam profilam, lai noformētu preci uz sev vajadzīgo saņemšanas punktu. Preces statusa izmaiņas un visa cita informācija vienmēr būs apskatāma Tavā EshopWedrop profilā.

Vai ‘’EDee’’ parūpēsies par manas ASV preces atmuitošanu?

 Ja vēlies aktivizēt ‘’EDee’’ pasūtot preci no ASV, paturi prātā, ka ‘’EDee’’ nevar pievienot preces dokmentus Tavā vietā. Šajā gadījumā, Tev būs nepieciešams pievienot preces dokumentus/ rēķinus pašam. Pēc tam, kad busi pievienojis preces rēķinu, ‘’EDee’’ ņems vadību savos grožos un veiks automatizēto piegādi uz Tevis izvēlēto saņemšanas vietu.

Vai es varu izvēlēties ‘’EDee’’ noformējot vairāk kā vienu preci?

Nē, ‘’EDee’’ automatizēto piegādi var aktivizēt tikai vienai precei. Bet tas ir tikai pagaidām! Strādājam pie tā, lai drīzumā Tev būtu iespēja automatizēt piegādes arī apvienojot vairākas preces kopā!

Vai es varu deaktivizēt ‘’EDee’’ jebkurā brīdī?

Jā, ‘’EDee’’ ir iespējams aktivizēt un deaktivizēt jebkurā brīdī. Šo funkciju būs iespējams veikt zem sadaļas ‘’Mani sūtījumi’’, kur redzēsi pogu ‘’IESLĒGT/ IZSLĒGT’’.

Piezīme: Aktvizējot ‘’EDee’’ automatizēto piegādi, tas ņems vērā tikai tos datus un informāciju, kura tiks ievadīta pēc tā aktivizēšanas. Tas nozīmē, ka visas preces, kuras ir Tavā profilā redzamas pirms ‘’EDee’’ aktivizēšanas, tās būs jānoformē manuāli.

Vai ‘’EDee’’ ir bezmaksas?

‘’EDee’’ uz doto brīdi ir bez maksas, jo mēs vēlamies sniegt mūsu klientiem vislabāko iespējamo tiešsaistes iepirkšanās pieredzi. Ņemot vērā katru atsauksmi, ko saņemam no klientiem katru dienu, mēs cenšamies rast labākos risinājumus, lai mūsu pakalpojums būtu vēl vienkāršāks un efektīgāks!

Kontakti

Radušies papildus jautājumi? Pazvani vai uzraksti mums - būsim priecīgi palīdzēt!

Lietojot ''EshopWedrop'' mājas lapu, Tu piekrīti izmantot ''cookies'' tā kā tas aprakstīts mūsu ''Cookie policy''. Lasīt vairāk

Black Friday 2021
Black Friday 2021
Lūdzu, uzgaidi, kamēr mēs apstiprināsim Tavu pasta indeksu