Pieslēgties
4.6

Kontakti un palīdzības centrs

Ātrā kontakta forma
Pārbaudi, vai visi lauciņi ir aizpildīti pareizi!
Pieprasīt atzvanīšanas formu
Pārbaudi, vai visi lauciņi ir aizpildīti pareizi!
Pazaudētas funkcijas forma
Pārbaudi, vai visi lauciņi ir aizpildīti pareizi!
Skatīt jautājumu sarakstu
Kas ir Ne$t programma?

Programma Ne$t ir ātrs un uzticams veids, kā tiešsaistē norēķināties par pasūtījumiem.

Tu vari regulāri papildināt savu Ne$t kontu par summu, kuru vēlēsies izmantot saviem turpmākajiem maksājumiem, katru reizi atkārtoti nepievienojot bankas kartes datus.

Tāpat, Tu vienmēr no sava NE$T konta vari izņemt summu, ja Tev tā vairs nebūs nepieciešama.

Tas ir vienkārši, ātri un bez maksas.

Ne$t programmu vari izmantot, lai samaksātu par preču piegādi no jebkuras EshopWedrop piedāvātās sākotnējās valsts, kas redzama Tavā profilā.

 

Kādēļ pievienoties Ne$t programmai?

Galvenās priekšrocības, kādēļ mēs iesakām izmantot NE$T, ir šādas:

Saņem naudas atmaksu – Nopelni, izmantojot NE$T naudas atmaksas iespēju. Vienkārši pārliecinies, ka katras dienas beigās savā NE$T kontā ir saglabājies nepieciešamais minimālais atlikums, lai nodrošinātu naudas atmaksas piemērošanu.

Drošs maksājums – Izmantojot NE$T ieguldījuma summu ierobežojiet tiešsaistes maksājumu risku.

Bez maksas un piemērots budžeta plānošanai – Mēs neiekasējam nekādas papildus maksas vai komisijas maksas, un tas nodrošina ērtu tēriņu uzskaiti.

Tas ir ātri - Ātrāka piegādes un maksājumu pieredze, aktivizējot un izmantojot EDee Express

 

Kā darbojas NE$T?

Papildināt vai izņemt summu no sava NE$T konta ir pavisam vienkārši un viegli.

Lai papildinātu savu NE$T kontu:

1.solis Ievadi summu un nospied ‘’Noguldīt’’

2.solis Pabeidz tiešsaistes maksājumu

3.solis Summa tiks pievienotam Tavam atlikumam un parādīsies pie izraksta.

 

Lai veiktu naudas izņemšanu no sava NE$T konta:

1.solis Ievadi summu, kuru vēlies izņemt (ja ir pozitīvs atlikums)

2.solis Izņemtā summa tiks atskaitīta no Tava atlikuma un tiks parādīta pie izraksta.

3.solis Summa tiks pievienotam Tavam atlikumam un parādīsies pie izraksta.

 

Plašāku informāciju par NE$T un tā Noteikumus un nosacījumus atradīsiet šeit

Lai piekļūtu NE$T programmai Tev jābūt reģistrētam un identificētam EshopWedrop klientam.

Ja Tev vēl nav sava EshopWedrop profilā, vari to uzveidot bez maksas šeit

 

 

Kādi ir standarta maksimālie izmēri, kuri ir pieļaujami vienai precei?

Uz doto brīdi, preces maksimālais vienas malas garums var būt 240 cm. Ja preces viena mala pārsniegs 240 cm, tiks piemērota papildus maksa. Tiklīdz papildus maksa būs samaksāta, prece tiks apstrādāta un piegādāta Tev.

Dažās izcelsmes valstīs var būt zemāki maksimālie ierobežojumi, kā norādīts BUJ sadaļā.

Kādēļ ir vērts iepirkties ārzemju interneta veikalos?

Tādēļ, ka iepērkoties ārzemju interneta veikalos, Tev tiek sniegta lielāka izvēles brīvība!

EshopWedrop sniedz iespēju visiem Latvijas iedzīvotājiem pilnīgi brīvi iegādāties preces no dažādiem Polijas, Vācijas, Itālijas, Francijas, Lietuvas, Anglijas un Amerikas interneta veikaliem!

  • EshopWedrop novērš jebkādus piegādes šķēršļus.
  • Automatizē savas piegādes! Pasūti vienreiz – izbaudi priekšrocības ikreiz!
  • Kombinē savus sūtījumus automātiski – saņem iespaidīgas atlaides!
  • Saņem mūsu draudzīgās, konkurētspējīgās piegādes cenas.
  • Piekļūsti tūkstošiem interneta veikalu Eiropā un ASV! 
  • Izvēlies sev ērtāko piegādes opciju.
Kādēļ izvēlēties EshopWedrop?

Tūkstošiem interneta pircēju visā Eiropā jau izmanto EshopWedrop piegādes pakalpojumu savu ārzemju pirkumu saņemšanai savā valstī - pievienojies mūsu plašajam pulciņam arī TU! 

Nosauksim dažus iemeslus, kādēļ EshopWedrop pakalpojums var kļūt par Tavu labāko iepirkšanās draugu:

Saņem preces Latvijā arī tad, ja pārdevējs nemaz nepiedāvā tiešo piegādi uz Latviju: vai esi kādreiz saskāries ar situāciju, ka ārzemju interneta veikalā ir noskatīta prece, bet pārdevējs nepiedāvā tiešo piegādi uz Latviju? Tā ir liela vilšanās .... bet neraizējies - mēs esam šeit, lai šo problēmu atrisinātu! Izmanto mūsu ārzemju noliktavu adreses savu pirkumu saņemšanai Latvijā, un pērc visu, ko sirds kāro! 

Ietaupi maksājot par piegādi: Iepērkoties ārzemju interneta veikalos, bieži vien, tiešā piegāde no pārdevēja uz Latviju izmaksā pārlieku dārgi ... ar EshopWedrop saņem savas preces Latvijā par draudzīgu piegādes cenu, sākot no 2,99 EUR! 

Saņem preces no saviem iecienītākajiem veikaliem un zīmoliem: Ar EshopWedrop, Tev ir iespēja iegādāties augstas kvalitātes preces par izdevīgām cenām, no lielākajiem Eiropas un ASV interneta veikaliem!  Arī no tiem, kuri nemaz nepiedāvā tiešo piegādi uz Latviju. Ar EshopWedrop viss ir iespējams!

Piekļuve preču izpārdošanām visā Eiropā un ASV: Anglijas un citu valsty interneta veikali ik pa brīdim rīko iespaidīgas izpardošanas un piedāvā atlaides, kuras bieži vien ir pieejamas tikai vietējiem iedzīvotājiem ... ar EshopWedrop arī Tu vari kļūt par ''vietējo''! Kā arī, daudzi no ārzemju interneta veikalos pieejamajiem produktiem, Latvijā nemaz nav pieejami, vai ir krietni vien dārgāki. Ar EshopWedrop, Tev ir iespēja iegādāties jebkuru preci, un izbaudīt visas izpārdošanu priekšrocības ko piedāvā UK un citu valstu interneta veikali!

Iespēja apvienot savas preces: Nereti, klienti vienlaicīgi izvēlas iepirkties no dažādu valstu interneta veikaliem, kas gala rezultātā var krienti paaugstināt piegādes izmaksas. Ar EshopWedrop, Tev ir iespēja apvienot savas preces! Tas nozīmē, ka visu preču svars tiks summēts un preces tiks izsūtītas vienā reizē. Ietaupi naudu un laiku! 

Cenu kalkulators: Pirms preces iegādes, Tu vari aprēķināt savu preču piegādes cenu. Tev tikai jāievada savas preces dati mūsu EshopWedrop mājas lapas atrodamajā cenu kalkulatorā!

Dažādas piegādes un saņemšanas punktu opcijas: Iepirkšanās internetā nozīmē ērtu iepirkšanos! Piegāde uz mājām vai darbu? Varbūt vēlies pārsteigt draugu? Tu vari izvēlēties jebkuru no daudzajām EshopWedrop piedāvātajām piegādes iespējam! Ir pieejami arī saņemšanas punkti visā Latvijā. Izvēlies sev ētāko piegādes veidu šeit: Piegādes opcijas

Kā darbojas EshopWedrop serviss ? Soli pa solim.

1.SOLIS – Tiklīdz būsi reģistrējies un apstiprinājis savu identitāti mūsu mājas lapā, Tu saņemsi savas personīgās EshopWedrop iepirkšanās adreses, kuras varēsi izmantot iepērkoties Anglijas, Itālijas, Vācijas, Francijas, Polijas, Lietuvas un ASV interneta veikalos. Reģistrējies šeit

2.SOLIS – Iepērcies jebkurā interneta veikalā! Mūsu mājas lapā Tu atradīsi dažas iepirkšanās idejas, bet Tev ir iespēja iepirkties jebkurā interneta veikalā! Tavas iepirkšanās iespējas ir neierobežotas! Iepirkšanās idejas

3. SOLIS -  Brīdī, kad interneta veikals prasīs norādīt preces piegādes adresi, norādi savu personīgo EshopWedrop iepirkšanās adresi, kuru atradīsi savā profilā, zem sadaļas ''Mans profils''. Neaizmirsti norādīt arī savu EshopWedrop ID numuru (jau iekļauts adresē), jo pēc šī ID numura mēs idinficējam klienta preces. Nereti interneta veikali prasa ievadīt adresi divās līnijās, tādēļ arī mēs esam izveidojuši adresi ar divām adreses līnijām (Address Line 1 / Address Line 2). Ja veikals nepiedāvā lauciņu ID numura ierakstīšanai, vari to pievienot piem. aiz sava uzvārda. Saņem savas adreses

4. SOLIS – Tiklīdz prece būs nonākusi Tevis norādītajā EshopWedrop adresē (tiek saukta par Sākotnējo noliktavu), Tu saņemsi apstiprinājumu savā e-pastā un profilā. Visas Sākotnējā noliktavā nonākušās preces automātiski tiek izsūtītas uz Centrālo noliktavu. Kad preces būs nonākušas Centrālajā noliktavā, Tev būs jāpievienojas savam profilam un jānoformē sūtījums - jāatzīmē prece/es , jāizvēlas ērtākais piegādes veids, un jāapmaksā piegāde. Pēc pasūtījuma apstiprināšanas, mūsu komanda to izsūtīs uz Tevis izvēlēto saņemšanas vietu Latvijā. 

5.SOLIS – Mēs zinām, ka nereti iepirkšanās internetā var radīt mulsumu, tādēļ, mēs regulāri informējam savus klientus par viņu preces atrašanās vietu un statusa izmaiņām ar e-pasta starpniecību. Kā arī, Tev ir iespēja jebkurā laikā pievienoties savam EshopWedrop kontam, un sekot līdzi sava sūtījuma gaitai! Izseko savam sūtījumam

6. SOLIS –  Piegāde ar kurjeru uz mājām vai darba adresi? Varbūt pats vēlies saņemt savas preces kādā no piedāvātajiem saņemšanas punktiem, kuri ir pieejami visā Latvijā? Izvēlies sev ērtāko piegādes opciju! Piegādes opcijas

 

Ko nozīmē personīgā EshopWedrop iepirkšanās adrese?

Tiklīdz būsi reģistrējies un apstiprinājis identitāti mūsu mājas lapā, Tu saņemsi savas personīgās EshopWedrop iepirkšanās adreses, kuras varēsi izmantot iepērkoties Anglijas, Itālijas, Fracijas, Polijas, Vācijas, Lietuvas un ASV interneta veikalos! Adreses atradīsi pievienojoties savam pesonīgajam EshopWedrop kontam.

Visas adreses, kuras ir redzamas Tavā kontā ir mūsu ārzemju noliktavu adreses. Brīdī, kad izmantosi kādu no šīm iepirkšanās adresēm, Tavas preces tiks nogādātas konkrētās valsts EshopWedrop noliktavā.

Nereti, izmantojot kādu no mūsu piedāvātajām adresēm, Tu vari saņemt bezmaksas piegādi no interneta veikala. Šajā gadījumā, Tev būs jāmaksā tikai EshopWedrop, par savu preču piegādi uz Latviju.

Piemērs: Tu esi pasītījis grāmatu no Amazon.co.uk, un tai tiek piemērota bezmaksas piegāde Anglijas robežās. Izmantojot savu personīgo EshopWedrop Anglijas adresi, šis piedāvājums attieksies arī uz Tevis iegādāto preci. Tas nozīmē, ka Tava prece līdz mūsu UK EshopWedrop noliktavai tiks nogādāta pilnīgi bez maksas! Tālāk Tavas preces no UK tiks sūtītas uz Centrālo noliktavu, un Tev būs jāmaksā tikai par savu preču piegādi uz Latviju, atkarībā no piegādes opcijas, kuru būsi izvēlējies.

Kā varu uzzināt, vai manas preces ir nonākušas EshopWedrop iepirkšanās adresē?

Tiklīdz Tava prece tiks saņemta, mūsu sistēma automātiski Tev nosūtīts paziņojumu uz e-pastu. Šāda informācija par preci tiks iekļauta saņemtajā e-pastā:

  • Preces svars;
  • Izmēri;
  • Izsekošanas numurs;
  • Saite uz Tavu EshopWedrop profilu, kur Tev ir iespēja apskatīt savas preces attēlu un visu augstāk minēto informāciju.

Tev ir iespēja jebkurā laikā apskatīt preces savā EshopWedrop profilā. Tur atradīsi informāciju par savas preces statusu, apvienošanas iespējām, vēsturi, rēķinus u.c. informāciju. 

Kad mani sūtījumi, kas saņemti manā personīgajā iepirkšanās adresē, tiek nosūtīti uz centrālo noliktavu Varšavā?
   Sākotnējā valsts     Preču izsūtīšana   Piegāde Latvijā   
ASV Piektdienās 7-14 darba dienās
Itālija Ceturtdienās 3-6 darba dienās
Francija Piektdienās 4-7 darba dienās
Polija Katra diena -
Vācija Pirmdiena / trešdiena 1-2 darba dienās
Lietuva - -
Mana prece netika pieņemta EshopWedrop adresē? Kādēļ?

Iemesli, kādēļ noliktava var nepieņemt Tavu preci ir sekojoši:

  • Neapmaksāta prece ar COD (tiek prasīta samaksa par preci piegādes laikā);
  • Preces izmēri pārsniedz maksimāli atļauto;
  • Prece ir to preču sarakstā, kuras nevar tikt piegādātas (bīstamas preces, preces, kuras prasa speciālus uzglabāšanas apstākļus, preces ar īsu derīguma termiņu utt.);
  • Prece noliktavā ir pienākusi bojāta.
Mana prece netika pieņemta EshopWedrop adresē? Kādēļ?

Iemesli, kādēļ noliktava var nepieņemt Tavu preci ir sekojoši:

  • Neapmaksāta prece ar COD (tiek prasīta samaksa par preci piegādes laikā);
  • Preces izmēri pārsniedz maksimāli atļauto;
  • Prece ir to preču sarakstā, kuras nevar tikt piegādātas (bīstamas preces, preces, kuras prasa speciālus uzglabāšanas apstākļus, preces ar īsu derīguma termiņu utt.);
  • Prece noliktavā ir pienākusi bojāta.
Kā es varu apskatīt savas preces, un kā uzzināt, kad tās ir sasniegušas galamērķi?

Ar e-pasta starpniecību mēs informēsim Tevi brīdī, kad:

  • Tava prece tiks saņemta mūsu EshopWedrop sākotnējā noliktavā (Tavā EshopWedrop iepirkšanās adresē)
  • Tava prece tiks sagatavota izsūtīšanai uz Centrālo noliktavu
  • Tava prece būs nonākusi Centrālajā noliktavā
  • Tava prece būs izsūtīta ar kurjeru uz Tevis izvēlēto saņemšanas vietu Latvijā
  • Tava prece būs piegādāta.

Tev vienmēr ir iespēja pārbraudīt savu preču statusu savā EshopWedrop kontā. Tur tu atradīsi informāciju par savas preces statusu, apvienošanas iespējām, vēsturi, rēķiniem u.c. informāciju. 

Kur varu redzēt rēķinus?

Preču piegādes izmaksas un rēķini ir atrodami Tavā EshopWedrop kontā. Šeit arī atradīsi visu pārējo informāciju par savām precēm.

Vai varu iepirkties arī citos interneta veikalos, kuri nav norādīti ''EshopWeDrop'' veikalu sarakstā?

Protams! Tu vari iepirkties jebkurā sev vēlamajā interneta veikalā! Mūsu mājas lapā ir tikai neliels ieskats, kurš domāts tam, lai dotu Tev nelielu ieskatu un idejas ar veikaliem, kuros vari sākt savu iepirkšanos! Bet vari brīvi izvēlēties arī citus veikalus.

Pasūtīju preces, bet neredzu tās savā ''EshopWedrop'' kontā. Kādēļ tā? Kas man jādara?
  1. Pārliecinies, vai interneta veikals, kurā iepirkies, izsūtīja preces uz Tavu norādīto adresi.
  2. Pārbaudi, vai veikals Tev atsūtīja sūtījuma izsekošanas numuru, ar kura palīdzību Tu vari izsekot savas preces statusam. (Iesakām izvēlēties piegādes veidu, kurš nodrošina iespēju izsekot preces. Neskatoties uz to, ka tas varētu izmaksāt nedaudz dārgāk, bet Tavam sirdsmieram tas ir tā vērts).
  3. Ja Tavas preces tika piegādātas, bet pārdevējs kļūdījās, nenorādot Tavu unikālo klienta ID numuru, tad mēs šīs preces ievadām zem mūsu neidentificēto preču saraksta. Tādēļ, vienmēr mūs informē par šādu situāciju un sniedz mums precīzu informāciju, lai varam tās atrast.
  4. Jebkuras neskaidrības gadījumā, lūdzam sazināties ar mums, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu situāciju. 
  5. Ņem vērā, ka preču ievade sistēmā var aizņemt līdz 24 stundām. 
Vai varu iepirkties arī citās Eiropas valstīs?

Protams, Tu vari iepirkties jebkurā pasaules interneta veikalā, ja tas piedāvā piegādi uz kādu no Tavām EshopWedrop iepirkšanās adresēm – Poljā, Vācijā, Itālijā, Anglijā, Francijā, Lietuvā un ASV. Precēm nonākot konkrētās valsts EshopWedrop noliktavā, mēs pārliecināsimies, lai Tava preces veiksmīgi tiktu nogādāta Latvijā.

Vai es varu salīdzināt preču cenas starp dažādiem interneta veikaliem?

Jā, protams! Rekomendējam izmantot šādas mājas lapas cenu salīdzināšanai: Anglijā - Pricerunner, Polijā - Ceneo,  Itālijā - Pikengo, Vācijā - Preis. Šie ir tikai piemēri, internetā atrodamas dažādas mājas lapas. 

 

 
Vai es varu apvienot vairākas preces vienā sūtījumā?

Protams! Šis ir viens no lielākajiem plusiem izmantojot EshopWedrop pakalpojumu. Mūsu Centrālajā noliktavā Tavas preces var uzglabāties 30 dienas pilnīgi bez maksas! Tas dod laiku visām Tavām precēm nonākt Centrālajā noliktavā, lai veikt vienu pasūtījumu ar visām precēm kopā. Šādā gadījumā, Tu maksāsi par preces kopējo svaru, ļaujot Tev krietni ietaupīt naudu un savu laiku, jo visas preces saņemsiet kopā – vienā reizē.

Kur un kad es varu saņemt savas preces?

Tu vari noformēt savu sūtījumu brīfī, kad Tavas preces būs nonākušas mērķa noliktavā/Centrālajā noliktavā Varšavā..

Tu vari izvēlēties šādas opcijas:

 

  • Venipak terminālā. Adrese: Kalniņi 2, Mārupe, Rīga.
  • Venipak pick-up punktos visa Latvijā. Par preces ierašanos Tu tiksi informēts saņemot SMS no Venipak. Preces jāsaņem 5 darba dienu laikā.
  • Venipak piegāde līdz durvīm ar kurjeru.
  • DPD ‘’Click&Collect’’ punkti
  • DPD piegāde līdz durvīm ar kurjeru
  • Omniva ‘’Click&Collect’’ pakomāti.

Venipak termināla un saņemšanas punktu laikus un vietas meklē šeit

DPD ‘’Click&Collect’’ punktus meklē šeit

Omniva ‘’Click&Collect’’ pakomātus meklē šeit

Vai manas preces var saņemt cita persona?

Jā, protams! Kad noformēsi sūtījumu savā EshopWedrop kontā, lūdzu atstāj komentāru ar personas vārdu un uzvārdu, kurš saņems Tavu preci(es).

Kāds ir darba laiks mūsu ārzemju noliktavās?

Preces Tavā iepirkšanās adresē tiek pieņemtas no pirmdienas – piektdienai:

  • Anglijas adrese - 
  • Vācijas adrese   - 09:00 - 17:00
  • Itālijas adrese - 09:00 - 17:00
  • Polijas adrese - 08:00 - 16:30
  • Lietuvas adrese: -
  • Francijas adrese - 09:00 - 17:00
  • Amerikas adrese: 
Anglijas interneta veikali (Ebay.co.uk, Amazon.co.uk) nepieņem EshopWedrop adresē norādīto telefona numuru. Kādēļ tā?

Izmēģini šo:

  • Pārbaudi, vai esi izvēlējies īsto piegādes valsti. 
  • Koda +44 vietā pamēģini ievietot ''0'' (Ebay.co.uk)
  • Izdzēs +44 un atstāj pārējos ciparus  (Amazon.co.uk)
Kā iepirkties ASV?

Plāno iepirkties ASV interneta veikalā izmantojot EshopWedrop ASV noliktavas adresi?

Iesakām izlasīt zemāk redzamo informāciju, lai pārliecinātos, ka Tava prece veiksmīgi izies muitas procedūras, un pēc iespējas ātrāk nokļūs Tevis izvēlētajā saņemšanas punktā Latvijā.

Ieej savā profilā, lai apskatītos savu ASV adresi - Mans profils

Ja Tev vēl nav sava EshopWedrop profila, reģistrējies šeit

 

Kā darbojas ASV serviss?

ASV EshopWedrop Origin noliktava atrodas Delavēras štatā, kas ir nulles tirdzniecības nodokļa štatā, kas nozīmē ievērojamus ietaupījumus, iepērkoties tiešsaistē no ASV. Tas nozīmē, ka katru reizi, kad iepērkaties no tiešsaistes mazumtirgotājiem Amerikā, jūsu pakas tiks nosūtītas uz ASV Origin Warehouse un no turienes caur Nīderlandi tiks piegādātas uz Latviju.

Piegādes uz ASV noliktavu tiek pieņemtas no pirmdienas līdz piektdienai no 9:00 līdz 17:00 (pēc Ņujorkas laika).

Visas pakas tiek apstrādātas 24 stundu laikā pēc piegādes.

Pārtraukšanas laiki — pakas ar muitas informāciju atjauninātas un apstiprinātas trešdien plkst. 9:00 pēc Austrumu laika (ET) tiks iekļautas tās pašas dienas izbraukšanas datumā.

Pašlaik mums ir iknedēļas izlidošana no ASV Origin Warehouse, katru trešdienu ar gaisa kravas izlidošanu no JFK lidostas, NYC trešdien, un ierašanās Nīderlandē līdz svētdienai, un muitošana tiek veikta pirmdien.

Klientiem būs jāatjaunina muitas informācija par šīm pakām līdz trešdienai plkst. 9:00 ET, lai nodrošinātu, ka tās izbrauks tajā pašā nedēļā.

 

Kas man jādara, kad mana paka nonāk ASV noliktavā?

Lūdzu, piesakieties savā personīgajā kontā un veiciet šādas darbības:

Augšupielādējiet apliecinošus dokumentus par preču kategorijām un deklarētajām vērtībām (rēķinu, tiešsaistes pasūtījuma apstiprinājumu, proforma rēķinu utt.). Šajā dokumentā skaidri jānorāda preču apraksts, daudzums un par precēm samaksātā summa. Ja kāda no šīm detaļām trūkst, sūtījums nevar izbraukt no ASV!

Mūsu jaunajā ASV izcelsmes noliktavā no Delavēras mēs piemērojām savu jauno un revolucionāro pārsaiņošanas** un izmēru maiņas pakalpojumu standartu visām pakām, kuras mēs uzskatām par piemērotām. Katrai sūtījumam, kurai tas būs iespējams, mēs centīsimies droši samazināt sūtījumu apjomu un līdz ar to samazināt sūtījumu apliekamo svaru, radot papildu ietaupījumus piegādes izmaksām no ASV uz jūsu adresi jūsu mītnes valstī.

**Pārpakošana notiek par papildus samaksu, Baltijā 6.98 eur par kasti / 14.98 eur par paleti.

 

Svarīga informācija: Ja nevēlaties, lai mēs atveram un pārsaiņojam jūsu ASV paku, lūdzu, norādiet to, veicot tiešsaistes iepirkšanās pasūtījumu, ierakstot “000000” (6 reizes nulles skaitlis) aiz sava vārda vai pirms uzvārda.

Pārsaiņošana nav pieejama pakām, kurās ir īpašas preces, piemēram, datori, klēpjdatori un līdzīgas preces.

Iepriekš minētā produkta kategorijas informācija ir jāaizpilda TIKAI ANGĻU VALODĀ, un tai ir jāatbilst aprakstam, kas norādīts apliecinošajā dokumentācijā (rēķins vai tiešsaistes pasūtījuma apstiprinājums). Tas savukārt ļaus izveidot atbilstošus HS kodus, kas nepieciešami muitošanas laikā.

Deklarētā vērtība USD, ieskaitot visus piemērojamos tirdzniecības nodokļus un ASV piegādes izmaksas saskaņā ar augšupielādēto apliecinošo dokumentāciju. Sistēmā pieņemtās pakas maksimālā vērtība ir USD 2500. Tā ir maksimālā vērtība vienkāršotām eksporta formalitātēm, ko akceptējušas ASV muitas iestādes.

Mēs aprēķināsim paredzamo muitas maksājumu pēc jūsu deklarācijas aizpildīšanas, un tas būs jāsamaksā iepriekš. Ja rodas pārmaksa vai nepietiekama samaksa, tas tiks koriģēts pēdējā maksājuma veikšanas laikā.

Lūdzu, ņemiet vērā: ja jūsu kontā nav norādīta noklusējuma piegādes adrese galamērķa valstī, jums tiks piedāvāts to pievienot. Tas ir nepieciešams nosacījums, lai pakas tiktu sūtītas no ASV. Šī adrese tiks deklarēta kā jūsu adrese eksporta un importa muitas formalitāšu kārtošanai.

 

Kas notiek, kad manas pakas nonāk Nīderlandē?

Pirmkārt, pakas ierodas Nīderlandē svētdien, lai veiktu importa muitošanu (sīkāku informāciju par Importa muitas formalitātēm skatiet).

Kad pakas būs atmuitotas, pakas tiks sašķirotas un tiks izvestas nākamajā plānotajā izbraukumā no Nīderlandes uz Latviju.

 

Ja ir radušies papildus jautājumi, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu servisu,

rakstot uz info@eshopwedrop.lv vai zvanot uz +371  66 163 967.

Kāda ir preču piegādes cena no ASV?

Preces piegādes cena tiek rēķināta ņemot vērā preces apmaksājamo svaru:

Apmaksājamais svars: gaisa kravu pārvadājumu apmaksājamais svars tiek aprēķināts kā faktiskais svars (bruto svars), vai tilpuma svars (ko sauc arī par apjoma vai izmēra svaru), atkarībā no tā, kurš ir lielāks. Tilpuma svaru aprēķina ņemot vērā preces izmērus (garumu, platumu un augstumu): garums (cm) x platums (cm) x augstums (cm) / 6000.

Parasti lielas preces ir ar nelielu kopējo svaru gaisa transportā aizņem vairāk vietas nekā mazas un smagas preces. Šis ir iemesls, kādēļ aviosabiedrības iekasē samaksu par preces apmaksājamo svaru.

 

Importa muitas formalitātes

Sākot ar 2021. gada 1. jūlija stājas spēkā jaunās ES muitas formalitāšu izmaiņas. Zemāk atradīsiet svarīgākos izmaiņas punktus:

Low Value (LV-zemas vērtības) preces ir vērtībā līdz 150 EUR. Saistībā ar izmaiņām, arī par zemas vērtības precēm tagad ir jāmaksā importa PVN, bet nav jāmaksā ievedmuita. Par zemas vērtības precēm no ASV tiks piemēroti arī importa muitas formalitāšu pakalpojumu maksājumi.

High Value (HV- augstas vērtības) preces ir vērtībā virs 150 EUR. Par šīm precēm ir jāmaksā 21% PVN un ievedmuitas maksājums, kas ir atkarīgs no preces kategorijas un statiskās vērtības, kā arī importa muitas formalitāšu pakalpojumu maksājumi.

(Ir svarīgi pieminēt, ka muitā vairs nav tāda kategorija kā Medium Value (MV-vidējas vērtības) preces)

Importa muitas maksājumos ietilpst importa PVN, ievedmuitas nodoklis un citi importa nodokļi, ko EshopWedrop maksā klienta vietā Nīderlandes muitai, lai preces tiktu atmuitotas un ir iespējama to piegāde uz Centrālo noliktavu un tad Latviju. Muitas noformēšanas maksa tiek aprēķināta pēc galīgās muitas vērtības, par kuru nolēmuši brokeri un Nīderlandes iestādes. Pēc deklarācijas aizpildīšanas mēs aprēķināsim aptuveno muitas maksājumu (PVN) un, ja maksājums būs izrēķināts neprecīzi, tas tiks koriģēts, veicot pēdējo maksājumu – pasūtot preci uz Latviju brīdī, kad tā būs nonākusi Centrālajā noliktavā.

Galīgie importa muitas maksājumi būs redzami noformējot preci uz Latviju.

Galīgos importa muitas maksājumus iekasē Nīderlandes muitas iestādes, pamatojoties uz klienta iesniegto muitas deklarāciju par katru preci, kā arī pamatojoties uz pašu Nīderlandes muitas iestāžu statistiko vērtību konkrētajai precei un tās daudzumu. Tas nozīmē, ka galīgā muitas vērtība var atšķirties no klienta deklarētās vērtības, kas nozīmē arī to, ka galīgie importa muitas maksājumi var atšķirties no aprēķinātajiem (aptuvenajiem) muitas maksājumiem.

Galīgos importa muitas maksājumus nosaka Nīderlandes muitas dienesti. Kļūdu dēļ – nepareizas deklarācijas pievienošanas gadījumā u.c, nav iespējama atmaksa no muitas.

Administratīvā maksa par muitas formalitāšu noformēšanu: šo maksu iekasē EshopWedrop par katras preces importa muitas formalitāšu noformēšanu. LV, MV un HV precēm šī maksa ir atšķirīga, to atradīsiet mūsu mājas lapas publicētajā cenrādī.

Muitas formalitāšu starpniecības maksa: šo maksu iekasē EshopWedrop par importa muitas maksājuma veikšanu klienta vārdā. Tie ir - importa PVN, ievedmuitas nodokļi un citi importa nodokļi, ko EshopWedrop (vai tā apakšuzņēmēji un ieceltie aģenti) maksā Nīderlandes muitas iestādēm, lai importētu katru klienta preci.

Šī maksa ir 9,98% no importa muitas kopējās summas, kas tiek veikta par katru preci. Informāciju varat atrast mūsu cenrādī.

Ir svarīgi atzīmēt, ka katrs sūtījums Nīderlandes muitā tiek izskatīts atsevišķi. 

 

Vēlies uzzināt vairāk? Izmanto mūsu EshopWedrop cenu kalkulatoru, spiežot šeit

 

Vai ir kādi apmaksājamā svara ierobežojumi?

Jā, pieļaujamais svars ir 1000 kg*

 

Vai ir preces vērtības ierobežojumi?

Maksimālā preces vērtība var būt līdz 2.500 USD.

* Gadījumā, ja Tevis noskatīta prece pārsniedz kādu no šiem ierobežojumiem, pirms pasūtīšanas lūdzam sazinieties ar mūsu klientu servisu, kurš mēģinās Tev ieteikt labāko risinājumu. Tikai preces, kuras iekļaujas šajos noteiktajos ierobežojumos mūsu mājas lapā publicētajos Noteikumos un nosacījumos tiek dēvētas par Precēm, kā arī, tikai uz šādām precēm attiecas cenu tarifi un citi nosacījumi. Par preci, kura pārsniedz jebkuru no šiem ierobežojumiem, ir jāvienojas ar mūsu EshopWedrop klientu servisu, kurš var piedāvāt īpašus nosacījumus un piemērot tarifus bezsaitē.

 

Vai šis pakalpojums ir pieejams arī uzņēmumiem vai tikai privātpersonām?

Pakalpojumu var izmantot arī uzņēmumi, bet ir ļoti svarīgi saprast, ka atmuitošanas procedūra notiek Nīderlandē elektroniskā veidā, tādēļ, visu preču sūtījums tiks apvienots vienā transportā. Mēs nevaram iesniegt importa muitas deklarāciju par katru sūtījumu, ko parasti uzņēmumi pieprasa kā apliecinošu dokumentu par importa PVN vai importa muitas nodokļiem, kas samaksāti par importa formalitātēm.

Kādas preces nevar tikt piegādātas no ASV uz Latviju?

EshopWedrop ASV noliktava atrodas Ņujorkā. Tas nozīmē, ka katru reizi, kad iepirksies Amerikas interneta veikalā, Tavas preces tiks sūtītas uz šo noliktavu. Pirms preces nonāk Latvijā, tās tiek sūtītas uz Nīderlandes muitu, tad Centrālo noliktavu, un tad uz Tevis izvēlēto saņemšnas punktu Latvijā.

Brīdī, kad preces nonāk Nīderlandes muitā, katra no precēm ‘’iziet’’ ievedmuitas formatlitātes – šī procedūra ļauj preces ievest Eiropā, un tālāk sūtīt uz jebkuru ES galamērķa valsti bez jebkādām citām muitas formalitātēm transita laikā vai galamērķī. Pievienojot muitas deklarāciju, klientam tiek lūgts pievienot detalizētu sūtījuma satura aprakstu, tas ļauj uzveidot HS kodus, kuri nepieciešamo preces muitošanas laikā Nīderlandē. HS kodi, kuri sākas ar 0,1 vai 2 Nīderlandes muita ir stingri aizliegusi ievest Eiropā.

Lūdzu, apskati zemāk redzamo sarakstu ar to preču un produktu piemēriem, kurus nevar piegādāt no ASV uz Eiropu, ievērojot Nīderlandes muitas formalitātes (šis saraksts nav pilnīgs, un aizliegtie produkti neaprobežojas tikai ar zemāk minētajiem piemēriem):

  • Jebkāda pārtika un dzērieni
  • Dzīvi dzīvnieki, putni, liellopi, mājlopi
  • Viltotas preces
  • Augsne, augi, saknes, sēklas, koki, rūdas, dzīvnieku lopbarība, minerālmēsli, ziedi un dekoratīvie augi.
  • GBL = Gamma-Butyrolacton.
  • Dārzeņi, sīpoli, augļi, kartupeļi, piena produkti vai citi dzīvnieku produkti - zivis, olas, medus, piens.
  • Gaļa un gaļas izstrādājumi – iekļaujot bekonu, cīsiņus, desu un pastēti.
  • Pirotehnika, ieroču pulveris, šaujamieroči, ieroči, sprāgstvielas, munīcija, militārais aprīkojums, pašaizsardzības aerosoli, naži.
  • Nereģistrēti medikamneti, nelegālas narkotikas, tostarp produkti, kurus atļauts tirgot izcelsmes valstī ar mazu narkotiku daudzumu, piemēram, CBD eļļas un produktus.
  • Atkritumus
  • Baterijas, sprāgstvielas, uzliesmojošas vielas vai citas bīstamas vielas / radioaktīvas vielas, ķīmiski produkti, sveķi, minerāldegviela.
  • Mākslas priekšmeti, gleznas, antikvariāti
  • Auto, motocikli, jahtas u.c.
  • Smaržas, nagu lakas, ēteriskās eļļas, jebkāds šķidrums
  • Preces ar baterijām
  • Vitamīni, uztura bagātinātāji
  • Smaržas

Mums ir svarīgi, lai preces tiktu atmuitotas un veiksmīgi piegādātas mūsu klientiem. Iegādājoties augstāk minētās preces, mēs neuzņemamies atbildību par radušajiem zaudējumiem. Muitā šādas preces konfiscēs un iznīcinās.

Mēs atvainojamies par visām neērtībām, ko šī situācija var sagādāt. Pirms preces pasūtīšanas iesakām izlasīt mūsu Noteikumos un nosacījumos atrodamo punktu 3.10 (3) par preces izmēriem, iepakojumu un saturu.

Lūdzu, ņem vērā: Šie produkti ir sniegti kā piemēri, un saraksts nav pilnīgs. Pirms pērc preces, lūdzu, pārliecinies, ka ievēro visus ASV, ES un Latvijas likumus, saistībā ar neatļauto preču pirkšanu un ievešanu.

‘’Bīstamās preces’’ jeb ‘’Dangerous goods’’ no Amerikas

Reizēm mūsu noliktavā tiek saņemtas klientu pasūtītās preces, kuras tiek sauktas par ‘’bīstamajām precēm’’. Tādēļ ir svarīgi, lai Tu un citi mūsu klienti zinātu par precēm, kuras ietilpst šajā ‘’bīstamo preču’’ kategorijā,  jo ne vienmēr mēs varam šīs preces piegādāt, strikto noteikumu dēļ.

Ir preces, kuras tiek sauktas par ‘’dangerous’’ vai ‘’hazardous’’ precēm, un šīs preces nav drošas tālākai transportēšanai. Šajā kategorijā ietilpst tādas preces kā: aeirasoli, smaržas un preces ar litija baterijām – telefoni un datori.

Zemāk atradīsi sarakstu ar precēm, kuras ietilpst‘’bīstamo preču’’ kategorijā:

  • Preces ar Li-Ion un Li-Metal baterijām ir ‘’bīstamo preču’’ kategorijā, iekļaujot UN3480, UN3091 un UN3090.
  • Piegādāt varam preces tikai ar UN3481 baterijām.
  • Preces, kuras ir ar nezināmu bīstamo preču kodu tiks atvērtas un izpakotas, klienta dokumentācijas iegūšanai. Pēc šīs dokumentācijas pēc tam var noteikt, kurš no 4 augstāk minētajiem kodiem ir šajā precē.
    Ņem vērā, ka šajā gadījumā tiks piemērota pārpakošanas maksa. Sistēmā tas tiks atzīmēts un mēs gaidīsim, līdz saņemsim Tavu apstiprinājumu šai pārpakošanai.
  • Vēlamies vērst uzmanību, ka preces ar kodu UN3481 nododam tālākai transportēšanai tikai tad, kad noliktavā ir pienākušās vairākas šādas preces. Šādu preču transportēšana notiek aptuveni 1 reizi mēnesī.
  • Ja esi pasūtījis preces ar kodu, kuru nevaram pārsūtīt uz Latviju, un vēlies tās atgriezt ASV pārdevējam, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu servisu rakstot uz info@eshopwedrop.lv
  • Ja esi pasūtījis datorus vai preces, kuras satur baterijas, kuras ietiplst ‘’bīstamo preču’’ kategorijā, arī raksti mums.  

Mūsu prioritāte ir ātra un droša preču piegāde klientam, tādēļ, pirms iegādājies preci, lūdzu, apskati vai šī prece nesatur neatļautos kodus, jo preces ar šiem kodiem mēs nevaram piegādāt.

Atvainojamies par visām neērtībām, ko šī situācija var sagādāt.

Pirms pasūtīt preces, lūdzam, izlasīt mūsu Noteikumus un nosacījumus.

Kas ir ‘’EDee’’?

Kas ir ‘’EDee’’?

‘’EDee’’ ir automatizēta piegādes sistēma, kas sniedz iespēju noformēt savus interneta sūtījumus uz Latviju, nepievienojoties savam EshopWedrop profilam katru reizi. Ņem vērā, ka pagaidām ‘’EDee’’ piegāde pieejama noformējot tikai vienu preci.  

Ko nozīmē automatizētā piegāde?

Izvēloties un aktivizējot ‘’EDee’’ automatizēto piegādi, Tavi sūtījumi automātiski tiks piegādāti uz vietu, kuru būsi norādījis aizpildot informāciju savā EshopWedrop profilā.

Vai ‘’EDee’’ ir obligāts?  

Nē, tas nav obligāts! Tā ir Tava brīva izvēle, aktivizēt to vai nē.

Ja Tu izvēlēsies aktivizēt ‘’EDee’’ funkciju, Tev būs jāievada piegādes informācija savā EshopWedrop profilā zem sadaļas ‘’Mani sūtījumi’’.  Ņemot vērā Tevis ievadīto informāciju, Tavas preces tiks piegādātas uz Tevis norādīto piegādes vietu. Tev ir iespēja jebkurā laikā deaktivizēt ‘’EDee’’ funkciju.

Piezīme: Ja neizvēlēsies EDee funkciju, tad sūtījumus varēsi noformēt uz sevis vēlamo vietu Latvijā manuāli, katru reizi pieslēdzoties savam profilam. Atgādinam, ka EDee funkcija pieejama tikai noformējot vienu preci.

Vai es varu aktivizēt ‘’EDee’’ tām precēm, kuras ir manā profilā pirms ‘’EDee’’ aktivizēšanas?

Ja esi nolēmis aktivizēt ‘’EDee’’, tad ņem vērā, ka iestatītās preferences darbosies tikai tām precēm, kuras tiks pievienotas tavam kontam pēc ‘’EDee’’ aktivizēšanas. Tas nozīmē, ka visas preces, kas Tavā kontā bija pirms ‘’EDee’’ aktivizēšanas netiks automātizētas, un Tev vajadzēs noformēt šo preču piegādi manuāli.

Kā darbojas ‘’EDee’’ sistēma?

Aktivizējot ‘’EDee’’, Tev nebūs katru reizi jāpievienojas savam profilam, lai noformētu preču saņemšanu Latvijā. Izmantojot ‘’EDee’’, Tev tikai VIENU reizi būs jāizvēlas sev vēlamais piegādes veids/vieta, un turpmāk visi Tavi EshopWedrop sūtījumi tiks nogādāti šajā vietā automatiski!

Piemērs: Ja Tu būsi izvēlējies preces piegādes vietu, piegādes apmaksas metodi un būsi norādījis saņēmēja datus, ‘’EDee’’ šo visu piefiksēs un veiks piegādi vadoties pēc šiem datiem.

Kā aktizivēt ‘’EDee’’?

1.solis: Pieslēdzies savam EshopWedrop profilam, un ej uz sadaļu ‘’Mani sūtījumi’’

2.solis: Aktivizē ‘’EDee’’!

3.solis: Atlasi sev vēlamos piegādes datus, pēc kuriem vadoties, ‘’EDee’’ veiks visas turpmākās piegādes!

Kādi ir preču izmēru ierobežojumi, izmantojot ‘’EDee’’?

Lai izmantotu ‘’EDee’’ automatizēto piegādi netiek piemēroti speciāli preču izmēru ierobežojumi. Preču izmēriem lūdzam pievērst uzmanību, ja izvēlaties pakomātus – Omniva vai DPD. Ja prece būs lielāka par atļauto, ‘’EDee’’ diemžēl nevarēs veikt automatizēto piegādi. Šajā gadījumā, Tev vajadzēs savu preci noformēt caur savu EshopWedrop profilu manuāli uz citu saņemšanas vietu.

Ja izvēlēsies preci saņemt citos saņemšanas punktos, vai ar kurjeru, lūdzam pārliecināties vai nav nekādu ierobežojumu (piemērs: kurjers nevar piegādāt preci, kura smagāka par 30kg).

Piezīme: Gadījumā, ja ‘’EDee’’ nevarēs veikt piegādi uz pakomātu pārlieko lielo izmēru dēļ, Tev būs jāizvēlas cita piegādes metode. Par jebkurām izmaiņām mēs Tevi informēsim ar e-pasta starpniecību.

Kas notiek brīdī, ja ir aktivizēts ‘’EDee’’ un ir izvēlēts norēķināties skaidrā naudā piegādes laikā?  

Ja aktivizējot ‘’EDee’’ būsi izvēlējies par pakalpojumu maksāt skaidrā naudā piegādes laikā – nav nekādu problēmu! Brīdī, kad prece būs pienākusi Centrālajā noliktavā, aptuveni 10 minūšu laikā ‘’EDee’’ sūtījumu noformēs. Skaidras naudas apmaksa ir pieejama izvēloties preces saņemt Venipak terminālā vai ar kurjeru.

Ko darīt, ja ‘’EDee’’ funkcija ir ieslēgta, bet vienu no precēm ir jaizsūta uz citu adresi?

Tev ir iespēja ‘’EDee’’ fukciju ieslēgt vai izslēgt katrai precei atsevišķi. Piemēram, Tev ir aktivizēta ‘’EDee’’ funkcija, bet vienu no precēm ir nepieciešams piegādāt uz citu saņemšanas vietu vai adresi, tad Tev ir iespēja izslēgt šo funkciju vajadzīgajai precei, un noformēt to manuāli.

Vai es tikšu informēts par manas preces statusa izmaiņām, izvēloties ‘’EDee’’?

Jā, ‘’EDee’’ Tevi informēs par preces statusa izmaiņām un jaunumiem ar e-pasta starpniecību.

Vai es varu izmantot Paysera (interneta bankas maksājumu) izvēloties ‘’EDee’’?

Jā, protams, Tu vari izvēlēties Paysera (interneta bankas maksājumu) aktivizējot ‘’EDee’’ automatizētās piegādes. Brīdī, kad prece būs pienākusi Centrālajā noliktavā, aptuveni 10 minūšu laikā ‘’EDee’’ noformēs Tavu sūtījumu, un nosūtīs e-pastu ar linku, kur varēsi veikt samaksu par sūtījumu. Ņem vērā, ka piegāde ir jāapmaksā pirms prece tiek izsūtīta no Centrālās noliktavas un nodota kurjeram. Nesamaksājot par piegādi Tava prece netiks izsūtīta, jo šo procesu ‘’EDee’’ nevar automatizēt.

Vai ‘’EDee’’ ir piemērots man?

‘’EDee’’ ir piemērots visiem, kuriem patīk iepirkties internetā, un saņemt savas preces ātri un vienkārši. Tas nozīmē, ka Tu saņemsi mazāk e-pastus (ja Tu tā vēlēsies), un Tev nevajadzēs katru reizi pievienoties savam profilam, lai noformētu preci uz sev vajadzīgo saņemšanas punktu. Preces statusa izmaiņas un visa cita informācija vienmēr būs apskatāma Tavā EshopWedrop profilā.

Vai ‘’EDee’’ parūpēsies par manas ASV preces atmuitošanu?

 Ja vēlies aktivizēt ‘’EDee’’ pasūtot preci no ASV, paturi prātā, ka ‘’EDee’’ nevar pievienot preces dokmentus Tavā vietā. Šajā gadījumā, Tev būs nepieciešams pievienot preces dokumentus/ rēķinus pašam. Pēc tam, kad busi pievienojis preces rēķinu, ‘’EDee’’ ņems vadību savos grožos un veiks automatizēto piegādi uz Tevis izvēlēto saņemšanas vietu.

Vai es varu izvēlēties ‘’EDee’’ noformējot vairāk kā vienu preci?

Nē, ‘’EDee’’ automatizēto piegādi var aktivizēt tikai vienai precei. Bet tas ir tikai pagaidām! Strādājam pie tā, lai drīzumā Tev būtu iespēja automatizēt piegādes arī apvienojot vairākas preces kopā!

Vai es varu deaktivizēt ‘’EDee’’ jebkurā brīdī?

Jā, ‘’EDee’’ ir iespējams aktivizēt un deaktivizēt jebkurā brīdī. Šo funkciju būs iespējams veikt zem sadaļas ‘’Mani sūtījumi’’, kur redzēsi pogu ‘’IESLĒGT/ IZSLĒGT’’.

Piezīme: Aktvizējot ‘’EDee’’ automatizēto piegādi, tas ņems vērā tikai tos datus un informāciju, kura tiks ievadīta pēc tā aktivizēšanas. Tas nozīmē, ka visas preces, kuras ir Tavā profilā redzamas pirms ‘’EDee’’ aktivizēšanas, tās būs jānoformē manuāli.

Vai ‘’EDee’’ ir bezmaksas?

‘’EDee’’ uz doto brīdi ir bez maksas, jo mēs vēlamies sniegt mūsu klientiem vislabāko iespējamo tiešsaistes iepirkšanās pieredzi. Ņemot vērā katru atsauksmi, ko saņemam no klientiem katru dienu, mēs cenšamies rast labākos risinājumus, lai mūsu pakalpojums būtu vēl vienkāršāks un efektīgāks!

Kādas preces nevar tikt piegādātas no UK uz Latviju?

EshopWedrop UK noliktava atrodas pilsētā Southampton. Tas nozīmē, ka katru reizi, kad iepirksies UK interneta veikalā, Tavas preces tiks sūtītas uz šo noliktavu. Pirms preces nonāk Latvijā, tās tiek sūtītas uz Nīderlandes muitu, tad Centrālo noliktavu, un tad uz Tevis izvēlēto saņemšnas punktu Latvijā.

Brīdī, kad preces nonāk Nīderlandes muitā, katra no precēm ‘’iziet’’ ievedmuitas formatlitātes – šī procedūra ļauj preces ievest Eiropā, un tālāk sūtīt uz jebkuru ES galamērķa valsti bez jebkādām citām muitas formalitātēm transita laikā vai galamērķī. Pievienojot muitas deklarāciju, klientam tiek lūgts pievienot detalizētu sūtījuma satura aprakstu, tas ļauj uzveidot HS kodus, kuri nepieciešamo preces muitošanas laikā Nīderlandē. HS kodi, kuri sākas ar 0,1 vai 2 Nīderlandes muita ir stingri aizliegusi ievest Eiropā.

Lūdzu, apskati zemāk redzamo sarakstu ar to preču un produktu piemēriem, kurus nevar piegādāt no ASV uz Eiropu, ievērojot Nīderlandes muitas formalitātes (šis saraksts nav pilnīgs, un aizliegtie produkti neaprobežojas tikai ar zemāk minētajiem piemēriem):

  • Jebkāda pārtika un dzērieni
  • Dzīvi dzīvnieki, putni, liellopi, mājlopi
  • Viltotas preces
  • Augsne, augi, saknes, sēklas, koki, rūdas, dzīvnieku lopbarība, minerālmēsli, ziedi un dekoratīvie augi.
  • GBL = Gamma-Butyrolacton.
  • Dārzeņi, sīpoli, augļi, kartupeļi, piena produkti vai citi dzīvnieku produkti - zivis, olas, medus, piens.
  • Gaļa un gaļas izstrādājumi – iekļaujot bekonu, cīsiņus, desu un pastēti.
  • Pirotehnika, ieroču pulveris, šaujamieroči, ieroči, sprāgstvielas, munīcija, militārais aprīkojums, pašaizsardzības aerosoli, naži.
  • Nereģistrēti medikamneti, nelegālas narkotikas, tostarp produkti, kurus atļauts tirgot izcelsmes valstī ar mazu narkotiku daudzumu, piemēram, CBD eļļas un produktus.
  • Atkritumus
  • Baterijas, sprāgstvielas, uzliesmojošas vielas vai citas bīstamas vielas / radioaktīvas vielas, ķīmiski produkti, sveķi, minerāldegviela.
  • Mākslas priekšmeti, gleznas, antikvariāti
  • Auto, motocikli, jahtas u.c.
  • Smaržas, nagu lakas, ēteriskās eļļas, jebkāds šķidrums
  • Vitamīni, uztura bagātinātāji
  • Smaržas

Mums ir svarīgi, lai preces tiktu atmuitotas un veiksmīgi piegādātas mūsu klientiem. Iegādājoties augstāk minētās preces, mēs neuzņemamies atbildību par radušajiem zaudējumiem. Muitā šādas preces konfiscēs un iznīcinās.

Mēs atvainojamies par visām neērtībām, ko šī situācija var sagādāt. Pirms preces pasūtīšanas iesakām izlasīt mūsu Noteikumos un nosacījumos atrodamo punktu 3.10 (3) par preces izmēriem, iepakojumu un saturu.

Lūdzu, ņem vērā: Šie produkti ir sniegti kā piemēri, un saraksts nav pilnīgs. Pirms pērc preces, lūdzu, pārliecinies, ka ievēro visus ASV, ES un Latvijas likumus, saistībā ar neatļauto preču pirkšanu un ievešanu.

Kāda ir preču piegādes cena no UK?

Preces piegādes cena tiek rēķināta ņemot vērā preces apmaksājamo svaru:

Apmaksājamais svars: gaisa kravu pārvadājumu apmaksājamais svars tiek aprēķināts kā faktiskais svars (bruto svars), vai tilpuma svars (ko sauc arī par apjoma vai izmēra svaru), atkarībā no tā, kurš ir lielāks. Tilpuma svaru aprēķina ņemot vērā preces izmērus (garumu, platumu un augstumu): garums (cm) x platums (cm) x augstums (cm) / 6000. Maza izmēra precēm apmaksājamais svars tiks rēķināts ņemot vērā faktisko jet bruto svaru.

Parasti lielas preces ir ar nelielu kopējo svaru gaisa transportā aizņem vairāk vietas nekā mazas un smagas preces. Šis ir iemesls, kādēļ aviosabiedrības iekasē samaksu par preces apmaksājamo svaru.

 

Importa muitas formalitātes

Tiklīdz preces nonāk Nīderlandē, katrai no precēm tiek veikta importa muitas formalitātes procedūra (atmuitošana) - tas ļauj preces ievest ES, un transportēt tās jebkuru ES dalības valsti, bez jebkādām turmpākām muitas formalitātēm.

Sākot ar 2021. gada 1. jūlija stājas spēkā jaunās ES muitas formalitāšu izmaiņas. Zemāk atradīsiet svarīgākos izmaiņas punktus:

Low Value (LV-zemas vērtības) preces ir vērtībā līdz 150 EUR. Saistībā ar izmaiņām, arī par zemas vērtības precēm tagad ir jāmaksā importa PVN, bet nav jāmaksā ievedmuita. Par zemas vērtības precēm no UK tiks piemēroti arī importa muitas formalitāšu pakalpojumu maksājumi.

High Value (HV- augstas vērtības) preces ir vērtībā virs 150 EUR. Par šīm precēm ir jāmaksā 21% PVN un ievedmuitas maksājums, kas ir atkarīgs no preces kategorijas un statiskās vērtības, kā arī importa muitas formalitāšu pakalpojumu maksājumi.

(Ir svarīgi pieminēt, ka muitā vairs nav tāda kategorija kā Medium Value (MV-vidējas vērtības) preces)

Importa muitas maksājumos ietilpst importa PVN, ievedmuitas nodoklis un citi importa nodokļi, ko EshopWedrop maksā klienta vietā Nīderlandes muitai, lai preces tiktu atmuitotas un ir iespējama to piegāde uz Centrālo noliktavu un tad Latviju. Muitas noformēšanas maksa tiek aprēķināta pēc galīgās muitas vērtības, par kuru nolēmuši brokeri un Nīderlandes iestādes. Pēc deklarācijas aizpildīšanas mēs aprēķināsim aptuveno muitas maksājumu (PVN) un, ja maksājums būs izrēķināts neprecīzi, tas tiks koriģēts, veicot pēdējo maksājumu – pasūtot preci uz Latviju brīdī, kad tā būs nonākusi Centrālajā noliktavā.

Galīgie importa muitas maksājumi būs redzami noformējot preci uz Latviju.

Galīgos importa muitas maksājumus iekasē Nīderlandes muitas iestādes, pamatojoties uz klienta iesniegto muitas deklarāciju par katru preci, kā arī pamatojoties uz pašu Nīderlandes muitas iestāžu statistiko vērtību konkrētajai precei un tās daudzumu. Tas nozīmē, ka galīgā muitas vērtība var atšķirties no klienta deklarētās vērtības, kas nozīmē arī to, ka galīgie importa muitas maksājumi var atšķirties no aprēķinātajiem (aptuvenajiem) muitas maksājumiem.

Galīgos importa muitas maksājumus nosaka Nīderlandes muitas dienesti. Kļūdu dēļ – nepareizas deklarācijas pievienošanas gadījumā u.c, nav iespējama atmaksa no muitas.

Administratīvā maksa par muitas formalitāšu noformēšanu: šo maksu iekasē EshopWedrop par katras preces importa muitas formalitāšu noformēšanu. LV un HV precēm šī maksa ir atšķirīga, to atradīsiet mūsu mājas lapas publicētajā cenrādī.

Muitas formalitāšu starpniecības maksa: šo maksu iekasē EshopWedrop par importa muitas maksājuma veikšanu klienta vārdā. Tie ir - importa PVN, ievedmuitas nodokļi un citi importa nodokļi, ko EshopWedrop (vai tā apakšuzņēmēji un ieceltie aģenti) maksā Nīderlandes muitas iestādēm, lai importētu katru klienta preci.

Šī maksa ir 9,98% no importa muitas kopējās summas, kas tiek veikta par katru preci. Informāciju varat atrast mūsu cenrādī.

Ir svarīgi atzīmēt, ka katrs sūtījums Nīderlandes muitā tiek izskatīts atsevišķi.

 

Vēlies uzzināt vairāk? Izmanto mūsu EshopWedrop cenu kalkulatoru, spiežot šeit

 

Vai ir kādi apmaksājamā svara ierobežojumi?

Jā, pieļaujamais svars ir 1000 kg*

 

Vai ir preces vērtības ierobežojumi?

Maksimālā preces vērtība var būt līdz 5000 GBP.  

*Gadījumā, ja Tevis noskatīta prece pārsniedz kādu no šiem ierobežojumiem, pirms pasūtīšanas lūdzam sazinieties ar mūsu klientu servisu, kurš mēģinās Tev ieteikt labāko risinājumu. Tikai preces, kuras iekļaujas šajos noteiktajos ierobežojumos mūsu mājas lapā publicētajos Noteikumos un nosacījumos tiek dēvētas par Precēm, kā arī, tikai uz šādām precēm attiecas cenu tarifi un citi nosacījumi. Par preci, kura pārsniedz jebkuru no šiem ierobežojumiem, ir jāvienojas ar mūsu EshopWedrop klientu servisu, kurš var piedāvāt īpašus nosacījumus un piemērot tarifus bezsaitē.

 

Vai šis pakalpojums ir pieejams arī uzņēmumiem vai tikai privātpersonām?

Pakalpojumu var izmantot arī uzņēmumi, bet ir ļoti svarīgi saprast, ka atmuitošanas procedūra notiek Nīderlandē elektroniskā veidā, tādēļ, visu preču sūtījums tiks apvienots vienā transportā. Mēs nevaram iesniegt importa muitas deklarāciju par katru sūtījumu, ko parasti uzņēmumi pieprasa kā apliecinošu dokumentu par importa PVN vai importa muitas nodokļiem, kas samaksāti par importa formalitātēm.

Kā iepirkties UK?

Plāno iepirkties kādā UK interneta veikalā izmantojot EshopWedrop Anglijas noliktavas adresi?

Iesakām izlasīt zemāk redzamo informāciju, lai pārliecinātos, ka Tava prece veiksmīgi izies muitas procedūras, un pēc iespējas ātrāk nokļūs Tevis izvēlētajā saņemšanas punktā Latvijā.

Ieej savā profilā, lai apskatītos savu Anglijas adresi - Mans profils

Ja Tev vēl nav sava EshopWedrop profila, reģistrējies šeit

 

Kā darbojas UK pakalpojums?

EshopWedrop UK noliktava atrodas pilsētā Southampton. Tas nozīmē, ka katru reizi, kad Tu iepirksies kādā no UK interneta veikaliem, sākumā Tavas preces nonāks šeit, un tikai tad tās tiks piegātas uz Tev nepieciešamo saņemšanas vietu Latvijā.  UK preču muitošana notiek Nīderlandē.

Preces UK noliktavā tiek pieņemtas katru darba dienu, no pirmdienas līdz piektdienai, no 9:00-17:00 (pēc Londonas laika).

Preces sistēmā tiek ievadītas +/- 24 stundu laikā.

Laiks, līdz kuram jāpievieno deklarācija – visas preces, kurām tiks pievienota un apstiprināta deklarācija līdz plkst. 08:00 pēc Londonas laika, vienu dienu pirms gaidāmā reisa (izsūtīšanas), tiks pievienotas reisam.

Uz doto brīdi, no Anglijas noliktavas preces tiek izsūtītas divas reizes nedēļā - katru otrdienu (preces Nīderlandē ienāk ceturtdienās), un piektdienās (preces Nīderlandē ienāk svētdienās).

Klientiem ir jāpievieno deklarācija savām precēm līdz plkst. 08:00 pēc Londonas laikā, lai pārliecinātos, ka preces tiks izsūtītas tajā pašā nedēļā.

 

Kas man  jādara, kad mana prece ir nonākusi UK noliktavā?

Kad prece ir ienākusi UK noliktavā, un ir parādījusies Tavā profilā, ir jāizpilda zemāk redzamie soļi:

Jāpievieno dokuments par preces iegādi, (tas var būt rēķins, pasūtījuma apstiprinājums. Neiesakām pievienot ekrānšāviņu) Šajā dokumentā jābūt skaidri redzamai informācija, kas ir iegādātā prece, daudzums un cena. Ja kaut kas no šīs informācijas trūkst, prece nevar tikt izsūtīta no UK.

Tev ir jāvēlas preces kategorija un jāpievieno preces apraksts ANGĻU valodā. Preces aprakstam jāsakrīt ar rēķinā redzamo. Šī informācija ļaus izveidot attiecīgos HS kodus, kas nepieciešami muitošanas laikā.

Jānorāda deklarējamā cena – norādi kopējo cenu (iekļaujot preces cenu, PVN un piegādes izmaksas, tā lai informācija sakrīt ar rēķinā redzamo) Cena jānorāda GBP valūtā. Maksimālā prece vērtība var būt 5000 GBP.

Paredzamais muitas maksājums tiks aprēķināts pēc Jūsu deklarācijas aizpildīšanas, un tas būs jāsamaksā iepriekš. Ja radīsies pārmaksa vai būs samaksāts par maz - summa tiks koriģēta brīdī, kad noformēsiet pasūtījumu saņemšanai Latvijā un veiksiet beidzamo samaksu (brīdī, kad prece būs Viļņas noliktavā).

Ņem vērā: ja savā profilā vēl neesi pievienojis savu mājas adresi Latvijā, zem sadaļas ‘’Manas adreses’’, Tev būs pepieciešams to pievienot, lai mēs varētu preci izsūtīt no UK. Šī adrese būs norādīta kā Tava adrese veicot muitošanas procedūru.

 

Kas notiek ar manu preci brīdī, kad tā nonāk Nīderlandē?

Pirmkārt, preces svētdienās nonāk Nīderlandē, kur tiek veikta mūsu klientu preču atmuitošana (apskatiet vairāk – importa muitas formalitātes)

Tiklīdz preces tiek atmuitotas, tās no Nīderlandes tiks izsūtītas uz mūsu Centrālo Viļņas noliktavu. Kad preces ir nonākušas C. Viļņas noliktavā – Tev ir jāieiet savā EshopWedrop profilā, kur vari noformēt preces saņemšanai uz sev nepieciešamo preces saņemšanas punktu Latvijā.

 

Ja ir radušies papildus jautājumi, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu servisu,

rakstot uz info@eshopwedrop.lv vai zvanot uz +371  66 163 967.

Kas ir EDee Ekspress piegāde?

Mūsu EDee Ekspress piegādes funkcionalitāte ir vēl viens lielisks veids, kā EshopWedrop var nodrošināt vēl ātrāku preču piegādi mūsu klientiem! Ar lielu prieku paziņojam, ka EDee Ekspress piegāde pieejama visiem klientiem Latvijā!

EDee Ekspress piegāde sniedz iespēju saņemt preces īsā laika posmā – aptuveni divu darba dienu laikā, no noteiktām izcelsmes valstīm. Aktivizējot šo opciju, preces tiks automātiski izsūtītas no izcelsmes valsts uz Jums nepieciešamo preces saņemšanas vietu, tiks izlaists viens posms (Viļņas Centrālā noliktava). Mēs nepārtraukti attīstam šo pakalpojumu, lai ļautu klientiem šo iespēju izmantot saņemot preces no pēc iespējas vairākām izcelsmes valstīm. Paplašinot pakalpojumu, Jūs pamanīsiet papildinājumus EDee Ekspress iestatījumu lapā savā kontā.

Tāpat kā vispārējā EDee funkcionalitāte, arī EDee Ekspress funkcija nav obligāta, tā ir katra klienta izvēle, un to var aktivizēt pilnīgi bez maksas savā EshopWedrpop profilā!

Ja nolemsiet aktivizēt EDee Ekspress funkciju, viss, kas Jums ir jādara – ejiet uz EDee iestatījumiem, kas atrodami Jūsu profilā, zem sadaļas ‘’Mani sūtījumi’’.

! Vēlamies atzīmēt, ka pašlaik EDee Ekspress piegāde pieejama tikai piegādei līdz durvīm, kurās tiek izmantotas skaidras naudas samaksa piegādes laikā (COD).

Pēc atbilstošā EDee Ekspress iestatījuma izvēles Jums tiks lūgts apstiprināt savu izvēli. Pirms EDee Ekspresss aktivizēšanas, lūdzu, pārliecinieties, ka esat izlasījis un sapratis Noteikumus un nosacījumus. Pēc pakalpojuma apstiprināšanas un aktivizēšanas Jums tiks nosūtīts apstiprinājuma e -pasts.

Ja vēlaties rediģēt savu informāciju, dodieties uz: ‘’Mani sūtījumi’’  ‘’Ieradušās preces’’  ‘’EDee iestatījumi’’.

Kad Jūsu sūtījums būs nonācis mūsu Sākotnējā noliktavā, tas būs redzams zem sadaļas ‘’Mani sūtījumi’’ ‘’Ieradušās preces’’. Šajā posmā vairs nebūs iespēja atcelt EDee Ekspress piegādi, jo sūtījums jau tiks izveidots un apstrādāts mūsu sistēmā. Kad prece būs nonākusi pie Jums, Jūs varēsiet deaktivizēt EDee saviem turmpākajiem pasūtījumiem.

 

Vai es varu aktivizēt EDee Ekspress un EDee vienlaicīgi?

Jā! Mūsu sistēma ļauj abām EDee funkcijām darboties vienlaicīgi! EDee sniedz Jums iespēju iepriekš izvēlēties piegādes iespējas, kuras vēlaties izmantot saviem pasūtījumiem! Jums tas jāizdara tikai VIENU reizi, turmpāk EDee parūpēsies par visu procesu Jūsu vietā, vadoties pēc iestatījumiem, kurus būsiet atzīmējis.

Ja EDee Ekspress piegāde tiks aktivizēta vienlaicīgi ar EDee piegādi (parasto), tad iestatījumi, kuri nepieciešami EDee Ekspress piegādei tiks ņemti no EDee iestatījumiem. No EDee Ekspress piegādes iestatījumiem tiks ņemta informācija par piegādes un maksājuma veidu.

Brīdī, kad EDee tiks aktivizēts, precei ienākot sākotnējā noliktavā, tā uzreiz tiks apstrādāta un tiks izveidots sūtījums (preces no noliktavas tiek izsūtītas pa vienai). Aktivizējot EDee nav iespējams preces apvienot. Tāpat, klients nevarēs katrai precei pievienot individuālu garantijas summu, tādēļ, ir jāpiemēro vispārējā vidējā paredzamā vērtība.

Lai uzzinātu plašāku informāciju par EDee funkcionalitāti, noteikti izlasiet mūsu ceļvedi par pakalpojuma izmantošanu.

 

!Lūdzu, ņemiet vērā: Noteiktos apstākļos sistēma var nepieņemt preci kā EDee Express preci, un var piegādāt to kā parastu pasūtījumu. Ja esat saņēmis šādu paziņojumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu.

Ko nozīmē Drops?

EshopWedrop sniedz klientiem iespēju nopelnīt Drops punktus par katru pasūtīto preci. Pēc tam šos Drops punktus var pārvērst atlaidēs, kuras var izmantot norēķinoties par piegādi no Eiropas, ASV vai Lielbritānijas. Tas ir tik vienkārši! Bonusa Drops punktus var nopelnīt ne tikai pasūtot preces, bet tos dāvinam arī dzimšanas dienās vai citos svētkos. Krājiet punktus, un saņemot ekskluzīvas atlaides piegādei. Iegūstiet naudu savā atlīdzības balvā, lai saņemtu ekskluzīvas atlaides paku piegādei. Tāpat, papildus klienti uzkrāj statusa Drops punktus, kas nepieciešams augtāka statusa (līmeņa) sasniegšanai.

Statusa līmenis ir atkarīgs no savākto Drops punktu skaita. Kopumā ir 4  statusi -  zils, sudraba, zelta un platīna. Jo augstāgs līmenis tiek sasniegts, jo vairāk Drops punktu nopelnīsiet par katru piegādāto preci. Zelta vai Platīna statusa lietotāji saņem arī ekskluzīvas Amazon dāvanu kartes.

Bonusu Drops punkta derīguma termiņš nebeidzas, tiklīdz punkti netiek pārvērsti atlaidēs. Vēlamies informēt, ka sākot no otrdienas, 2022. gada 1. marta, klienti vienā reizē varēs pārvēst max. 100 Drops bonusa punktus.

Kalendārā gada sākumā, Statusa Drops punkti tiks skaitīti no jauna, tomēr statuss (Zils, Sudraba, Zelta vai Plantīna) nepazudīs. Ja 2021. gada tika savākti piem. 105 Drops statusa punkti, tas nozīmē, ka 2022. gadā klients saglabās savu Zelta statusu.

Drops Statusa līmeņi:

Zils: 0-11 Drops punkti gadā

1 prece = 1 Statusa Drops + 1 Bonusa Drops

 

Sudraba: 12-99 Drops punkti gadā

1 prece = 2 Statusa Drops + 2 Bonusa Drops

 

Zelta: 100 – 299 Drops punkti gadā

1 prece = 3 Statusa Drops + 3 Bonusa Drops

Amazon dāvanu karte = 5EUR

 

Platīna: 300+ Drops punkti gadā

1 prece = 4 Status Drops + 4 Bonusa Drops

Amazon dāvanu karte = 10EUR

 

Esi ieinteresēts? Pievienojies mūsu Drops programmai jau tagad, un sāc krāt punktus, lasi saņemtu atlaides un dāvanu kartrs! Pievienojies savam profilam un spied uz zemāk redzamo saiti:

Pievienojies Drops programmai jau tagad

Ja Tev ir radušies papildus jautājumi – droši raksti mums, būsim priecīgi atbildēt!

Izbaudi iepirkšanos un lieliskos piedāvājumus kopā ar EshopWedrop!

Iet uz BUJ
  • EshopWedrop LTD
  • 700 Avenue West, Skyline 120, Great Notley, Braintree, Essex, CM77 7AA, UK
  • Uzņēmuma reģ.nr: 08429573
Sazinies ar mums:

 

  • E-pasts: LV@eshopwedrop.com 
  • Mājas lapa: www.eshopwedrop.lv
  • EshopWedrop darba laiks:
  • I-V 09:00-18:00
  • VI-VII slēgts

Lietojot ''EshopWedrop'' mājas lapu, Tu piekrīti izmantot ''cookies'' tā kā tas aprakstīts mūsu ''Cookie policy''. Lasīt vairāk

Lūdzu, uzgaidi, kamēr mēs apstiprināsim Tavu pasta indeksu